Grand NovaPlat besi tidak stainless 7 mmPeningkatan kecekapan pengeluaran industri

masa pelepasan:2022-05-28 09:21:36 Pengguna pos:717HP127443542 Paparan halaman:322

Petua teras:Grand Nova,Laras nisbah unsur bentuk austenit kepada unsur bentuk ferrit dalam besi untuk membuatnya mempunyai struktur fasa dua au

Laras nisbah unsur bentuk austenit kepada unsur bentuk ferrit dalam besi untuk membuatnya mempunyai struktur fasa dua austenit + ferrit, di mana ferrit mengandungi % - %. Struktur fasa dua ini tidak mudah untuk menghasilkan kerosakan antar-granular.

Apabila menggunakan proses ini, titik kunci berikut patut diperhatikan: semasa proses penywelding, sudut yang termasuk betul diantara pengendali penywelding, wayar penywelding dan penywelding patut disimpan. Sudut penyelut ideal bagi teksel pengendali penywelding ialah & deg; & mdash; & deg;, dan sudut yang termasuk diantara wayar penyelut dan permukaan penyelut ialah & deg; & mdash; & deg; betulkan suhu kolam cair, ubah sudut termasuk diantara pengendali penyelut dan penyelutan, ubah kelajuan penyelutan, dll. untuk mengubah suhu kolam cair, supaya memastikan Formasi penyweld yang indah (lebar seragam, tiada kongsi, kongsi dan cacat lain) Semasa operasi, arus mesti sedikit lebih besar daripada wayar penyeludupan inti kuat, dan kendali penyeludupan mesti sedikit disesuaikan untuk mempercepat pemisahan besi cair dan penutup aliran cair, supaya memudahkan pengawasan kolam cair dan penetrasi; apabila mengisi wayar penyeludupan, ia mesti dihantar ke tempat kolam cair dan ditekan ke dalam sedikit untuk memastikan penetrasi dan mencegah kongaw; semasa penyeludupan, wayar penyeludupan mesti dihantar dan diambil secara peribadi, dan wayar penyeludupan sentiasa dijamin Under the protection of argon to prevent the end of the welding wire from being oxidized and affect the welding quality; pay attention to the welding quality of the arc and arc stop, and the spot weld shall be polished to & deg; the slope shall be gentle, and pay attention to the defects such as arc pit and shrinkage hole during arc stop.

Grand NovaSediakan bahan dan alat, sediakan bahan dan alat yang sesuai, dan periksa sama ada ia sesuai dan dilaksanakan.

Laras nisbah unsur bentuk austenit kepada unsur bentuk ferrit dalam besi untuk membuatnya mempunyai struktur fasa dua austenit + ferrit, di mana ferrit mengandungi % - %. Struktur fasa dua ini tidak mudah untuk menghasilkan kerosakan antar-granular.

LaytownPipa besi tanpa tahi boleh dibahagi ke dalam siri CR ( Series), siri Cr Ni ( Series), siri Cr Mn Ni ( Series) dan siri penyekatan precipitation ( Series). Series & mdash; Cr Ni Mn austenitic stainless steel series & mdash; Cr Ni austenitic stainless steel.

All steel with openings at both ends and hollow sections, and with a large ratio of length to section perimeter, it can be called pipe section or tubular fittings which belong to the category of pipe products.

Selepas itu, besi kedua yang digunakan secara luas terutama digunakan dalam industri makanan, industri farmaceutik dan peralatan bedah. Menambah molibdenum membuatnya mendapatkan struktur khusus yang menentang korrosion. Kerana ia mempunyai resistensi korrosion klorid yang lebih baik daripada paip besi tidak stainless, ia juga digunakan sebagai & ldquo; besi laut & rdquo;. SS biasanya digunakan dalam peralatan pemulihan bahan bakar nuklear. Grade stainless steel Pipa besi biasanya juga memenuhi aras aplikasi ini.


Grand NovaPlat besi tidak stainless 7 mmPeningkatan kecekapan pengeluaran industri



Slab yang dikuasai di permukaan terus segera dingin melalui seksyen pendinginan sekunder sehingga inti menjadi tegar, , dan bahan lain.

Model & mdash; Selepas itu, besi kedua yang digunakan secara luas terutama digunakan dalam industri makanan dan peralatan bedah. Molybdenum ditambah untuk mendapatkan struktur khusus yang melawan corrosion. Kerana ia mempunyai resistensi korosi klorid yang lebih baik daripada ia, digunakan untuk membentuk produk. Ia juga boleh dihasilkan untuk keras dengan cepat. Keselamatan yang baik. Pakai resistensi dan kekuatan kelelahan adalah lebih baik daripada besi yang tidak stainless.

Pada masa ini ia ditangkap ke meja putaran ladle untuk melempar terus menerus.

Duktilitas yang baik, sokongan besi tidak stainless dibahagi menjadi dua proses: penuhian argon belakang dan penuhian bukan argon. Perlindungan penisian argon belakang boleh dibahagi menjadi proses wayar solid + TIG dan proses wayar solid + TIG + kertas yang boleh solusi air; Perlindungan penuhian bukan argon belakang juga dibahagi menjadi penyeludupan penyeludupan wayar dengan bentuk aliran dan penyeludupan rod (wayar yang meliputi aliran) penyeludupan TIG.


Grand NovaPlat besi tidak stainless 7 mmPeningkatan kecekapan pengeluaran industri



Stainless steel pipes are divided into ordinary carbon steel pipes,Grand NovaCakera baja stainless perforated, high-quality carbon structural steel pipes, alloy structural pipes, alloy steel pipes bearing steel pipes, stainless steel pipes, bimetallic composite pipes, coated and coated pipes to save precious metals and meet special requirements. Pipa besi tidak stainless mempunyai pelbagai, penggunaan yang berbeza, keperluan teknikal berbeza dan produksi yang berbeza. Julat diameter luar paip besi yang kini dihasilkan ialah . & mdash; mm,Grand NovaPipa baja stainless steel 316L, julat tebal dinding . ~ mm. Untuk membezakan ciri-cirinya, kami khusus dalam menyediakan jaminan kualiti untuk paip L besi yang tidak rusak, paip besi yang tidak rusak dan paip besi yang tidak rusak L. Selama aktiviti keutamaan,Grand Nova1 inci paip baja stainless, pelanggan baru dan lama diterima untuk berkonsultasi. paip besi biasanya diklasifikasikan mengikut berikut.

Standard eksekutifHentikan penjelasan teknikal tertulis, penjelasan teknikal dan keselamatan di situ kepada operator di situ.

Perhatian: untuk memastikan kandungan nikel bagi tali besi tidak stainless dan ciri-ciri mekanik bagi tali besi tidak stainless, sijil bahan (bahan Baogang), Sijil Bahan Besi Nippon Jepun (bahan Besi Nippon), laporan SGS, dll. boleh disediakan.

Penghapusan: selepas paip dipotong, burr akan dibuang untuk menghindari memotong cincin penyegelan.

Grand NovaPerubahan stabilisasi. Secumuumuumuumu, Perkhidmatan jaminan, kualiti jaminan, kepuasan anda adalah pengejaran kami! Selamat datang untuk menanyakan, sebab itu, kerosakan antar-granular secara efektif dihapuskan.

Model & mdash; Model besi tidak stainless yang biasa digunakan untuk menguatkan precipitation, biasanya juga dipanggil -; %Cr[UNK]%Ni.

Apabila memasang dan menyeweld port tetap paip baja tidak bersih, ia sukar untuk mengelilingi di sisi dalaman, dan beberapa sisi mudah untuk diblok. Dalam kes ini, kertas soluble air + plat penghalang boleh digunakan untuk mengelilingi. Iaitu, yang mudah untuk mengelilingi dan sisi baik boleh diblok dengan plat penghalang, yang sukar untuk mengelilingi dan sisi plat penghalang buruk boleh diblok dengan kertas soluble air, dan penyweld di sisi luar boleh diblok dengan pita melekat (lihat Jadual ) .

Hak cipta dan notis:
1. Grand NovaPlat besi tidak stainless 7 mmPeningkatan kecekapan pengeluaran industri yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat Grand NovaPlat besi tidak stainless 7 mmPeningkatan kecekapan pengeluaran industri, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan Grand NovaPlat besi tidak stainless 7 mmPeningkatan kecekapan pengeluaran industri adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian Grand NovaPlat besi tidak stainless 7 mmPeningkatan kecekapan pengeluaran industri mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Dana,Dominicamengesyorkanberita
Dana,DominicaBerita terkini