NeivaBoleh pengubah minyak ditempatkan di bawah tanahApakah prosedur penyelenggaraan dan penyelengga

  • masa pelepasan:2022-07-02 19:19:09
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:543
  • Penerangan pantas:

    Neiva,Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Twe

Kandungan artikel

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, melakukan ia dua kali, dan kemudian lukis sampel minyak.

NeivaPembuat penukar tidak boleh menggunakan kaedah sentuhan tangan untuk mengesan peralatan tenaga tinggi yang bertenaga, seperti penukar dalam operasi dan peralatan pendaratan neutral dari kola penahanan lengkung. For the equipment without power supply and whose shell is reliable grounding device, the temperature or temperature rise must be tested by hand. Peralatan sekunder boleh diperiksa dengan kaedah sentuhan tangan apabila ia panas dan bergetar.

Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.

Kampung Baru SubangLepaskan skru inti

Apabila pengubah keluar dari fasa, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:

Manufacturing process and steps of dry-type transformer


NeivaBoleh pengubah minyak ditempatkan di bawah tanahApakah prosedur penyelenggaraan dan penyelenggaraan



Penukar jenis kering

Isolasi bolt penyancar inti melalui menekan inti besi rosak, yang mengakibatkan kesalahan sirkuit pendek antara helaian besi silikon dari inti besi dan bolt penyancar inti;

Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

Perbaikan kualitiDalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.

Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum,NeivaApakah pengubah kuasa jenis kering, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

Kebocoran minyak dari radiator paip panas


NeivaBoleh pengubah minyak ditempatkan di bawah tanahApakah prosedur penyelenggaraan dan penyelenggaraan



Pada pengurusan muatan:

Jumlah jaminan kualitiSudah tentu, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.

Bagaimana untuk menjaga pengubah jenis kering?

Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.

NeivaIn order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer,NeivaPengubah minyak terjun 2500kVA, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

Jika anda mahu memeriksa serat karbon yang diaktifkan untuk penutup gantung, pertama-tama keluarkan lengan anti-air tenaga rendah dan tombol kuasa penukar muatan,NeivaPlease take the official translations! You find them here: http: // europa. eu. int/ eur- lex/ lex/ LexUriServ/ LexUriServ. do? uri=CELEX: 32001L0059: EN: HTML, kemudian turunkan bolt penutup lonceng untuk penutup besar, perlahan-lahan menggantung tali wayar besi galvanized dengan berat jaring yang mencukupi pada cincin telinga yang biasanya digunakan, memakai pusingan besi dari atas ke bawah dalam lubang skru sekeliling, dan menghitung ruang dan spesifikasi untuk pemasangan semula mudah. Pada masa yang sama angin kabel akan ditambah di semua sisi untuk memastikan bahawa tubuh antarabangsa inti tidak akan rosak selama keseluruhan proses angkat. Selepas angkat untuk mm, hentikan angkat, stabilkan tutup lonceng, dan periksa kapasitas bearing inti angkat, pusat graviti dan Jack. Selepas segala-galanya adalah normal, dan putar grannya untuk meletakkan tutup lonceng pada skid bersih.

Dana,DominicaMaklumat produk lain
  • Tra LiLif legu aluminium yang diletak di keretaTerbitkan Panduan Operasi

    Tra LiLif legu aluminium yang diletak di keretaTerbitkan Panduan Operasi

  • Tra LiLif rumah untuk villa tiga lantaiApa kelebihan harga dan prestasi

    Tra LiLif rumah untuk villa tiga lantaiApa kelebihan harga dan prestasi

  • Cambita GarabitosPengubah distribusi 400 KVASyarikat perlu mempertimbangkan keseimbangan kepentingan

    Cambita GarabitosPengubah distribusi 400 KVASyarikat perlu mempertimbangkan keseimbangan kepentingan

  • MiamiPlatform penangkapan hidraulik garpu gandaIndustri perlu berdasarkan bakat teknikal

    MiamiPlatform penangkapan hidraulik garpu gandaIndustri perlu berdasarkan bakat teknikal

  • MiamiRampa Lantai MudahAdakah anda tahu bagaimana membersihkan dan membaiki

    MiamiRampa Lantai MudahAdakah anda tahu bagaimana membersihkan dan membaiki

  • VoorburgRampa Lantai MudahKegagalan mekanikal dan kaedah penyelesaian masalah biasa

    VoorburgRampa Lantai MudahKegagalan mekanikal dan kaedah penyelesaian masalah biasa

  • VoorburgLif legu aluminium yang diletak di keretaPerkara yang perlu diberi perhatian semasa memilih

    VoorburgLif legu aluminium yang diletak di keretaPerkara yang perlu diberi perhatian semasa memilih

  • VoorburgLif rumah villa penglihatan kecilFungsi berorientasikan

    VoorburgLif rumah villa penglihatan kecilFungsi berorientasikan

  • segera:Peringatan: Maklumat NeivaBoleh pengubah minyak ditempatkan di bawah tanahApakah prosedur penyelenggaraan dan penyelengga memberi anda NeivaBoleh pengubah minyak ditempatkan di bawah tanahApakah prosedur penyelenggaraan dan penyelengga oleh syarikat kami, perkhidmatan NeivaBoleh pengubah minyak ditempatkan di bawah tanahApakah prosedur penyelenggaraan dan penyelengga dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk NeivaBoleh pengubah minyak ditempatkan di bawah tanahApakah prosedur penyelenggaraan dan penyelengga, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian NeivaBoleh pengubah minyak ditempatkan di bawah tanahApakah prosedur penyelenggaraan dan penyelengga. NeivaBoleh pengubah minyak ditempatkan di bawah tanahApakah prosedur penyelenggaraan dan penyelengga di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di NeivaBoleh pengubah minyak ditempatkan di bawah tanahApakah prosedur penyelenggaraan dan penyelengga, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!