Villa ConstitucionPenukar liga amorf yang ditenggelamkan minyakCiri-ciri proses isotermal

  • masa pelepasan:2022-06-15 23:29:24
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:235
  • Penerangan pantas:

    Villa Constitucion,Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal,

Kandungan artikel

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

Villa ConstitucionMenurut statistik, untuk menguasai kedudukan teknikal global utama, industri pengubah bergantung pada dua data kunci, volum komoditi dan aras tenaga. Sejak & ldquo; Rencana Lima Tahun ke-; Pada tahap awal, China telah menjadi negara yang kuat dalam produksi, penghasilan dan aplikasi pengubah jenis kering di seluruh dunia tetapi ia bukan negara yang besar.

Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.

RoussePemburukan pengisihan Solenoid

Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi,Villa ConstitucionPemindah 1000 kV,Villa ConstitucionCharacteristics of dry type transformer, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati


Villa ConstitucionPenukar liga amorf yang ditenggelamkan minyakCiri-ciri proses isotermal



Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.

Pertama-tama, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan,Villa ConstitucionPengubah kotak lama, terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu, pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi), ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius, dan operasi percubaan akan dihentikan.

Langkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas, tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.

Servis jujurApabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Apakah mod kawat pengubah jenis kering?


Villa ConstitucionPenukar liga amorf yang ditenggelamkan minyakCiri-ciri proses isotermal



Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

Jabatan PemasaranDalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.

Transformer adalah

Apabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.

Villa ConstitucionSebelum dan selepas mengambil sampel, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.

Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.

Dana,DominicaMaklumat produk lain
  • KarcagPlatform angkat hidraulik 3-meterBagaimana menyelesaikan masalah dalam industri

    KarcagPlatform angkat hidraulik 3-meterBagaimana menyelesaikan masalah dalam industri

  • KarcagJembatan penerbangan hidraulik bergerakuntuk apa ia digunakan

    KarcagJembatan penerbangan hidraulik bergerakuntuk apa ia digunakan

  • MentougouForklift boarding bridgeFungsi dan kelebihan utama

    MentougouForklift boarding bridgeFungsi dan kelebihan utama

  • MentougouHarga untuk membuka jembatan naik bimbitMeneruskan trend operasi yang lemah

    MentougouHarga untuk membuka jembatan naik bimbitMeneruskan trend operasi yang lemah

  • MentougouPlatform penangkapan tahapKawasan tanah

    MentougouPlatform penangkapan tahapKawasan tanah

  • SevillaTransformer dan semasaCara memilih

    SevillaTransformer dan semasaCara memilih

  • MonorPlatform angkat hidraulik 5 tonKaedah penentududukan

    MonorPlatform angkat hidraulik 5 tonKaedah penentududukan

  • MonorJembatan penerbangan teleskopikAdakah anda tahu peranan khusus

    MonorJembatan penerbangan teleskopikAdakah anda tahu peranan khusus

  • segera:Peringatan: Maklumat Villa ConstitucionPenukar liga amorf yang ditenggelamkan minyakCiri-ciri proses isotermal memberi anda Villa ConstitucionPenukar liga amorf yang ditenggelamkan minyakCiri-ciri proses isotermal oleh syarikat kami, perkhidmatan Villa ConstitucionPenukar liga amorf yang ditenggelamkan minyakCiri-ciri proses isotermal dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Villa ConstitucionPenukar liga amorf yang ditenggelamkan minyakCiri-ciri proses isotermal, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Villa ConstitucionPenukar liga amorf yang ditenggelamkan minyakCiri-ciri proses isotermal. Villa ConstitucionPenukar liga amorf yang ditenggelamkan minyakCiri-ciri proses isotermal di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Villa ConstitucionPenukar liga amorf yang ditenggelamkan minyakCiri-ciri proses isotermal, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!